10 Mart 2009 Salı

Paris Gastesi geri dönüyor

Prematüre bebek oldu bizimkisi; ama güç belâ da olsa yoğun bakımdan çıkartalım onu, değil mi? Kasım 2007'de başladığım bu blogu, Kasım 2007'de bitirmişim. Maşallah. Dünyanın en kısa ömürlü blog siteleri listesinde kaçıncı sıradadır, bilemiyorum ama, bir nebze maymun iştahlı olduğumu kabul ediyorum.


Neyse efendim... Önümüzdeki günlerde yeni update çalışmalarıyla geleceğiz inşallah. Eski içeriğe baktım, biraz fazla siyasi geldi. Şimdi onu bir yandan biraz yumuşatacağım, ama bir yandan da diplomasiye bağlayacağım. Bakalım nasıl bir karışım olacak.

Gerçi ben kendim yazıp kendim okuyor olacağım ama olsun; işim bu...

1 yorum:

Rehavet dedi ki...

Revizyonist gastecinin muhteşem geri dönüşü. Ehehe. Vallahi kendi payıma (!)hem şaşırdım, hem sevindim ben bu habere. Ama daha ayrıntılı bir kutlama mesajı için Mart ayının sonuu bekleyeceğim sanırım. Hayırlı olsun.